بین ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد بازاریابی شرکت های بیمه ارائه الگوی کاربردی ارزیابی اثربخشی آگهی های بازرگانی بیمه ای شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر سودآوری شرکتهای بیمه در ایران شناسایی و اولویت بندی راهکارهای بهبود فرایند بازاریابی بیمه در ایران راهکارهای جلب مشارکت بخش خصوصی و بیمه های بازرگانی در زمینه بیم بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد شرکت های بیمه از طریق بازارگراییمدیریت بازرگانی گرایش بیمه آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی و بیمه ای، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راهحلهای مختف در مورد هر مسئله و تصمیم گیری و اجرای تصممیمات اتخاذ شده
- ۹۶/۰۱/۳۱